Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΛΑ ΙΤΑΛΟΣ

ΧΑΙΡΕΤΕ

ΧΑΘΗΚΑ ΚΟΙΝΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΛΙΓΟ... ΣYΝΕΒΗΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ!! ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΙ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΗ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΣΕ EΣΑΣ.
ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΤΟ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ.
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΝΑ AΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΑΝ ΑΝΑΒΟΛΗ! ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ, ΘΑ ΕΓΡΑΦΑ ΨΕΜΑΤΑ... ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΟΙΝΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΓΩ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΛΕΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!

ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΕΛΕΓΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΩΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΦΟΡΑ....
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΠΑΙΡΝΩ ΦΟΡΑ!!!

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ!
ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΠΟΤΕ....

ΤΙ ΛΕΩ ΕΓΩ;;;
ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ!
ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΕΙΠΑ, ΟΧΙ ΒΙΑΣΤΙΚΕΣ....

ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ!
CIAO!!!

9 σχόλια:

  1. Δεν είναι σοφό να είναι κάποιος υπέρ το δέον σίγουρος για τη σοφία του. Είναι καλό να θυμάται πως και οι ισχυρότεροι εξαντλούνται και οι σοφότεροι λανθάνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. an pires lathos dromo mporeis na epistrepseis,an eipes lathos lexi tipota den mporeis na kaneis..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συμβαίνει καμοιά φορά, κι εγώ χάθηκα για λίγο αλλά επέστρεψα, έχουμε και μια προσωπική καικοινωνική ζωή να ασχολειθούμε, όχι μόνο το διαδύκτιο!χιχιχι!γι'αυτό δεν χρειάζεται να απολογείσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολλες φορες βλεπεις το πληκτρολογιο να σε καλει αλλα εσυ δεν θελεις να του εμπιστευθεις τιποτε..οσο για τις αποφασεις που παιρνει ο καθενας ειναι για το δικο του καλο,οπως το βλεπει αυτος...καλο βραδυ κοζα νοστρα...Benvenuti di nuovo ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιταλάάάάάάάκι που είσαι;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαστε και οι δύο για τα ΜΠΑΖΑ!
    χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Iταλέ γιατι παραμέλησες το κοινό σου;
    Περιμένουμε άρθρο σου.φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ιταλέέέέέέέέέέέέέέ που είσαιιιιιιιιιιιι;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή