Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

ΧΑΙΡΕΤΕ

ΣΗΜΕΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΜΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΜΙΣΩ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ! ΜΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ! ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ! Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ- ¨ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ¨-
ΠΑΝΤΑ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ! ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΑΚΟΥΓΑ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ! ΗΜΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ....

ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΠΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ! {ΣΠΑΝΙΟ ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ}!
ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΚΕΦΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΑΙΣΟΔΟΞΑ ΜΗΜΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΥΧΕΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΕΙΣ!

ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΜΕ ΕΝΑ ΡΗΤΟ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ!
¨¨ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΡΥΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΔΙΑ¨¨

ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΑΡΚΕΙ..... ΤΑ ΛΕΜΕ

4 σχόλια:

  1. itale,asssssssssiiillllipta auta pou grafeis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα, ρε Ιταλέ! Σένιο το blog σου, καλορίζικο... μάθε τους λίγη μπαλίτσα! Λοιπόν, αφήνω τον πρόλογο... Θα σου αναφέρω κάτι αρκετά συναφές με αυτά που γράφεις, ένα περιστατικό που επιβεβαιώνει μέχρι κεραίας τα λεγόμενά σου (ευτυχώς που μεγαλώνοντας αναγνώρισες την αξία αυτής της σοφής ρήσης). Και εξηγούμαι: το Πάσχα που μας πέρασε -όπως γνωρίζεις- κατέβηκα και εγώ μαζί με τους υπόλοιπους Ούννους στο χουριό μου (καλό ε?). Είχα όμως μια κακή προδιάθεση στο αν θα πέρναγα καλά λόγω του ότι κάποιοι σκιτζήδες γιατροί μου έκοψαν το ποτό! Εν τέλει, πέρασα όχι απλώς καλά, αλλά τρίκαλα. Ο λόγος? Είδα τον δύσμοιρο κολλητό μου -στα 26 του- να μην μπορεί να ευχαριστηθεί το φαγητό του λόγω του ότι έβαλε σιδεράκια! Οπότε σίγουρα υπάρχουν και χειρότερα! PS: να κοιτάζουμε τα χειρότερα και να παίρνουμε δύναμη για τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΚΟΙΝΟ ΜΟΥ! ΜΑΘΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΓΡΑΨΙΜΑΤΟΣ....
    italos

    ΑπάντησηΔιαγραφή